Klub Marketerów Nieruchomości jest przestrzenią rozwoju kompetencji właścicieli biur, pośredników czy agentów w zakresie marketingu nieruchomości. Będziesz mógł porozmawiać o tym, jak uprawiać marketing, osiągać przewagę konkurencyjną, budować silną markę biura i być poważanym specjalistą!
Organizatorzy
Łukasz Kruszewski
Roksana Lipińska
Katarzyna Pianko-Szlachta
Maciej Górka
Klub zrzesza i zaprasza na spotkania ekspertów w swoich wąskich dziedzinach. Zero czczej gadaniny i lasnu. 100% rzeczywistej wiedzy i doświadczenia.
Czysta praktyka
W gronie Klubowiczów nie ma oceniania. Jedyne co się liczy to konstruktywna informacja zwrotna i niczym nieskrępowana wymiana pomysłów.
Przepływ informacji
Tworzymy elitarną społeczność agentów, którzy chcą pogłębiać swoją marketingową wiedzę. Rozmawiamy o rzeczach ważnych, uczymy się od siebie, spędzamy wspólny czas poszkoleniowy.
Zaufana grupa
Bieżące trendy
To rozwój technologii najmocniej kształtuje nasz rynek. W Klubie śledzimy trendy i szybko reagujemy na zmiany, aby zwiększyć potencjał konkurencyjny naszych firm
Sprawdzona wiedza
Na spotkania zapraszamy ekspertów z zakresu brandingu i komunikacji marek, dzięki czemu otrzymujesz w pełni profesjonalną, aktualną i sprawdzoną wiedzę.
Najlepsze narzędzia
Jeśli Cię nie ma w Google, to nie istniejesz. Pośrednik 2.0 ma tego świadomość stąd w Klubie dowiesz się o najnowszych narzędziach oraz jak je wykorzystywać.
Formuła spotkań Klubu to synergia prelekcji wprowadzającej i warsztatów poświęconych treningowi danego zagadnienia. Spotykamy się w zaufanym gronie (maksymalnie 15-20 osób),
Po każdym spotkaniu Klubu sporządzana jest notatka w formie raportu, którą otrzymują uczestnicy. Dodatkowo członkowie otrzymują dostęp do materiałów szkoleniowych (np. prezentacji, raportów).
Działalność Klubu przede wszystkim nastawiona jest na wzrost wiedzy i kompetencji członków. Dlatego na bieżąco śledzimy zmiany na rynku i omawiamy je w zaufanym gronie starając się wypracować konstruktywne wnioski.
W elitarnej grupie na Facebooku prowadzimy otwartą wymianę myśli. To przestrzeń do wspólnego omawiania pomysłów, weryfikowania hipotez a przede wszystkim przekazywania informacji zwrotnej.
O czym rozmawiamy
LOGO AND BRANDING
Rozmawiamy o tym, jak ważny jest branding (zarówno osobisty, jak i firmowy) i w jaki sposób budować silną markę.
Uczymy się tworzyć landing page, dzięki którym możemy generować leady na nasze nieruchomości.
WWW I LANDING PAGES
TECHNOLOGIE
Poznajemy nowoczesne narzędzia i technologie, dzięki którym zwiększamy własną produktywność.
Ćwiczmy jak dzięki najskuteczniejszym narzędziom internetowym zwiększać sprzedaż.
CONTENT MARKETING
Rekomendacje
Wstąpienie do Klubu była to moja jedna z najlepszych decyzji edukacyjno – zawodowych. Na co miesięcznych spotkaniach klubu, mam możliwość uczestniczenia w interesujących szkoleniach i warsztatach, wymianę doświadczeń oraz kontakt z liderami branży. Mam poczucie, że jestem na bieżąco i wiem w którym kierunku rynek zmierza.
Sylwia Wróblewska
Miejsce idealne, aby znaleźć nie tylko inspiracje w budowaniu biznesu związanego z nieruchomościami, ale także (lub przede wszystkim) miejsce, gdzie znajdziesz konkretne rozwiązania, pomysły oraz odpowiedzi.
Małgorzata Podbielska